Prijsbingo en zeehonden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Prijsbingo en zeehonden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Prijsbingo en zeehonden

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

20 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Laatste bericht vanuit een zonnig Texel.
Net op buienradar.nl gekeken en het ziet er naar uit dat Texel gespaard is gebleven van buien. Het was een prachtige bewolkte fietsdag. Met nog een beetje last van de zadelbotjes zijn we vandaag een gedeelte van de zuid en westroute gaan doen. Ook deze route was best mooi. Onderweg nog even gelopen door het winkelstraatje van Den Burg en daarna gefiets naar Ecomare. Erg leuk en vertederend die zeehonden. Er was er zelfs een geboren die ochtend en wij zijn getuigen geweest van zijn eerste zwemles. Daarna hebben we een mooie duinwandeling gemaakt en wat gebeurd er Dennis wordt vol geraakt door een zeemeeuw flatch. Vol op zijn grote teen, maar wat wil je ook deze voeten zijn bijna niet te missen zo breed. Het was dus bingo voor Den. Gelukkig hadden we WC papier en water bij ons, je weet per slot van rekening maar nooit. Hierna zijn we via de Koog en Den Burg weer terug naar de boot gefietst. De overige fietsroutes bewaren we voor een volgend bezoek aan Texel. Morgen gaan we weer terugvaren en Angela inderdaad 45 minuten voor laagwater Oudeschild is de beste vertrektijd. Laag water Oudeschild is om 11.20 dus rond 10.30 uur gaan we hier weer weg. We hebben hier drie leuke dagen gehad, het smaakt zeker naar meer. Oja Dick en Nel de Vindo ligt hier ook en nog bedankt voor je kortingskaartje van Ecomare. Die Australie vakantie moet ergen vandaan komen. Berend en Brigitte de beste stuurlui staan nu op de wal in Texel (hihi)

• 20 Juli 2006 - 19:46

Brigitte:

Ha Dennis en Agnes.
    Leuk jullie verhalen over Texel. Wij zijn er nog nooit geweest. Hopelijk gaat dat nog eens gebeuren. Wat een schattige foto van de zeehondjes. En het zal wel afzien geweest zijn op van die kleine fietsjes. Agnes ik heb nog een leuke foto doorgemaild, Mirjam heeft deze speciaal voor jou gemaakt. Nou zeebonken nog veel plezier :)

• 20 Juli 2006 - 20:06

Nel En Dick:

Grandioos om jullie verhalen te lezen. De Vindo'tjes hadden al verteld dat ze die kant op zouden gaan. Gelukkig heeft de meeuw het op Dennis zijn tenen gemunt niet op zijn hoofd.Dat had ons overigens wel wat geleken. Kwestie van mikken. Groetjes

• 21 Juli 2006 - 10:48

Luuk En Angela:

Nu maar zoeken naar die zeehonden in het wild he!! Gewoon blijven turen!
    Succes en tot schrijfs.
    Angela

• 21 Juli 2006 - 16:05

Jessy & Dave:

leuk hoor mam en den! vooral die flatch en echt leuke foto van dat babyzeehondje, zo schattig. wij hebben vandaag niets gezien van het mooie weer, wij hebben alleen behang gezien! maar het is er wel allemaal af in 1 middag. opa L. gaat het laminaat leggen als de muren en plafond klaar is. nou we bellen wel weer groetjes Jessy en Dave (Jan zit in Renesse) xxx

• 28 Juli 2006 - 09:56

Thea & René:

Hoi Vakantiegangers,
    Wat leuk om zo op de hoogte te blijven. Hele mooie (en leuke) foto's trouwens! Wat kan Nederland toch mooi zijn!
    Nog heel veel plezier!
    Groetjes,
    Thea & René (en Megan en Lindy)