Het is weer bijna zover!!!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover!!!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

16 Oktober 2008 | Nederland, Delft

Hallo allemaal,

Het is weer bijna zover, we gaan weer eens op reis. Op zondag 16 november vertrekken we naar Argentinie waar we met reisorganisatie Summum een rondreis gaan maken door Argentinie-Chili en Patagonie. Natuurlijk houden we jullie op de hoogte van onze avonturen en hopen regelmatig een internetcafeetje te vinden waar we jullie al het moois door middel van foto's kunnen laten zien.

Indien je géén prijs steld op deze "spam" is helaas nu nog de enig optie de berichten van ons te deleten.

Heel veel groetjes van Dennis en Agnes

PS. meer informatie over deze reis kan je vinden op www.summum.nl ( 24 daagse reis argentinie-patagonie

• 16 Oktober 2008 - 18:08

Petera:

Hoi,
    Vakantiegangers gaan jullie toch nog de zon opzoeken, lekker hoor.

We hopen weer mooie foto's te zien en prachtige verhalen te horen. We spreken jullie nog. Groetjes

• 16 Oktober 2008 - 18:26

Marjolein:

Ha Dennis en Agnes,
    Vanuit de achterhoek wensen we jullie een hel goede vakantie! leuk om op deze manier op de hoogte te worden gesteld van jullie belevenissen!
    Liefs,
    Ben & Marjolein

• 16 Oktober 2008 - 18:31

Thea & René:

Tsjonge. Dat klinkt weer goed! Heel veel plezier daar en we zijn benieuwd naar de foto's...
    T&R

• 16 Oktober 2008 - 18:33

Jeroen, Loes En LB:

Hey,

Gaaf zeg! Wat leuk om zo te horen wat jullie gaan doen... Gaan jullie ook pinguins zien, en argentijnse steaks eten?

Liefs uit Portugal,
    Jelolb

• 16 Oktober 2008 - 19:17

Marloes:

Hoi beste Neef en Agnes!

Natuurlijk willen wij alles maar dan ook echt alles weten van jullie reis! ;-) Wij wensen jullie ontzettend veel plezier en geniet ervan!

Groetjes!!!

P.s. mochten ze in Chili niet alleen poncho's weven maar ook leuke laarzen dan hou ik mij aanbevolen! haha

• 16 Oktober 2008 - 20:10

Nel En Dick:

Toppie, wij gaan jullie met veel plezier volgen en wensen jullie een super mooie reis.
    Groetjes

• 16 Oktober 2008 - 21:09

Henny.:

Hoi Dennis en Agnes, Ik wens jullie een fijne reis.
    Ook ik was ooit op de grens van Chili het is er prachtig. Maar gaan jullie dat zelf maar ervaren.""Geweldig"
    Ik kijk uit naar jullie verhalen.

• 18 Oktober 2008 - 14:25

Berend En Brigitte:

Hallo Agnes en Dennis,

Leuk om te horen dat jullie toch nog een mooie reis gaan maken. We gaan jullie zeker volgen.

• 28 Oktober 2008 - 19:31

Sue:

Hallo! Leuk zeg zo'n reis! Hadden jullie dit nou al lang van te voren gepland? Toen ik jullie onlangs sprak hebben jullie het er niet over gehad?!?!?!
    Nou, in ieder geval heel veel plezier! Heel veel groeten, ook van Guus, Luuk en Annabel.