Midlifecrisis, crisis of niet? - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Midlifecrisis, crisis of niet? - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Midlifecrisis, crisis of niet?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

14 Oktober 2009 | Duitsland, Berlijn

Midlifecrisis of kredietcrisis of niet maar het is wel zo.
Agnes op de motor en Den een nieuwe vriendin maar dat leg ik zo wel allemaal uit.
Het begon allemaal in maart toe Den zijn jarenlange droom kon verwezelijken en een motor kocht. Dat Agnes mee zou gaan hadden we toen nog niet gedacht, maar Den ging trainen en trainen. Je kan het zo gek niet noemen. Van een ABS motortraining waar je met 120 vol in de remmen moet over net gestrooid zand t/m een volle dag regiotraining waar hij zijn rijvaardigheid nog eens extra op de proef moest stellen. Een ervaren instructeur die zowel de politie als de ambulance motorrijders training geeft ging met Den en nog twee anderen een dagje mee. Tja en toen dat allemaal "'geslaagd' en wel achter de rug was kon Agnes natuurlijk géén nee meer zeggen. Tis best wel gezellig zo onder de motorrijders. Iedereen zwaait naar elkaar, ze zijn altijd in een vrolijke stemming en houden van lekker rustig toeren ( degene die wij tenminste ontmoet hebben.)
Een paar dagen toeren door de Duitse Eifel was ons doel en een leuk motorhotelletje via internet geboekt en we konden gaan ´´ fietsen´( motorrijders praten over hun fiets en niet over hun motor).
Ons hotel lag in Mechelen en afgelopen zondag zijn we de dag droog begonnen maar halverwege kregen we toch een kletterbui over ons heen, gelukkig hebben we goede pakken die ons droog hielden. Om 17 uur kwamen we daar aan waar we heerlijk hebben gegeten. Maandag wilden we een Ardennen route doen maar de door ons geplande lengte van 260 km bleek in deze tijd dus niet haalbaar. Hier hebben we dus ons lesje geleerd. Gelukkig hadden een paar leuke gasten van het hotel zojuist een geweldige route gereden en dan is een Garmin toch wel ideaal. Route gedownload en rijden maar. Die gasten weten wel wat toeren is. Geweldige weg klein stukje onverhard maar dan heb je ook wel wat. Limburg is echt mooi je waant je in het buitenland als je daar rijdt.
Ook de route van de Eifel voor onze tweede dag bleek te lang maar daar hadden we het volgende op gevonden. Met de papieren kaart telkens nieuwe routes laten berekenen en want denk je....... een super resultaat. Mooie wegen veel haarspeldbochten en geweldige uitzichten. Een super dag met een kleine 200 km op de teller.
En vandaag weer terug naar huis, ook weer een mooie route gehad van die gasten en via de Begische grenslijn en zeeland , pont over naar maassluis terug naar Delft.
Tja echt een midlife crisis dus en Den met zijn nieuwe vriendin, ze lult de oren van zijn kop wordt af en toe boos en zegt dan maak een U bocht indien mogelijk en als hij dat niet direct doet blijft ze lullen maar altijd brengt ze hem weer thuis. Toch is Den wel blij met haar. Oja en Agnes ook hoor. Voor herhaling vatbaar dus, de Eifel is zo mooi.

• 14 Oktober 2009 - 19:33

Sue:

Tjonge zeg! Wat een stoer avontuur!

• 15 Oktober 2009 - 08:15

Brigitte:

Ik vind het wel stoer hoor "jongelui", leuk om te lezen.
    Wij gaan wel fietsen ;-)
    op de veluwe.
    tot gauw.

• 17 Oktober 2009 - 07:43

Nel En Dick:

Tja, wat zullen we daar nu eens op zeggen!!????
    Had je dit ooit gedacht Agnes? Je boft toch maar met Dennis en zijn nieuwe vriendin.
    Groetjes

• 18 Oktober 2009 - 12:16

Dave En Jessy:

Nou Den, jij boft maar met zo'n lot uit de loterij!!!
    Dat moet je koesteren hahaha

Groetjes xxx Dave en Jessy