O jeetje ze gaan weer eens op reis!!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu O jeetje ze gaan weer eens op reis!!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

O jeetje ze gaan weer eens op reis!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

26 Juli 2010 | Nederland, Delft

Hoi allemaal,

Op 4 oktober 2010 vertrekken we voor een rondreis naar Ecuador en de Galapagoseilanden. Wie had ooit gedacht dat we deze reis zouden maken, waar Jessy op de basisschool al een werkstuk over heeft gemaakt. We hebben er veel over gelezen dat het erg mooi moet zijn. We maken deze reis met reisorganisatie Djoser en hebben er erg veel zin in.
Reizen jullie weer met ons mee? ;-).

Groetjes Dennis en Agnes

• 26 Juli 2010 - 19:50

Nel En Dick:

Ha Lieverds,

Natuurlijk reizen we met jullie mee. Zijn veel we blij dat we mee mogen reizen, al is het dan op afstand. Geniet nu van de voorbereidingen, het is zo 4 oktober

• 27 Juli 2010 - 07:15

Berend En Brigitte:

Wat een geweldige reis, we gaan graag mee op reis
    ;-)

• 27 Juli 2010 - 11:51

Frank En Maaike:

ha den en agnes

dat is nog eens een mooi vooruitzicht. we hopen dat jullie veel mooie dingen gaan zien. alvast veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes uit nepal

• 27 Juli 2010 - 14:08

Marloes Spaans:

Natuurlijk reizen we mee! Vanuit Italie de hartelijke groeten van iedereen!

• 31 Juli 2010 - 08:45

Marjolein En Ben:

Hallo oude buurtjes!
    gedankt voor de uitnodiging! Lijkt ins heel leuk om jullie van afstand te volgen!
    Veel plezier !
    groetjes uit Lochem

• 08 Augustus 2010 - 08:54

Berend En Brigitte:

beste dennis en agnes,

Omdat we erg nieuwsgierig zijn naar deze reis,je weet maar nooit of wij dit ook eens gaan doen, hebben wij 2 mailadresen toegevoegd. Kan ik het ook op mijn werk lezen.
    Berend

• 20 September 2010 - 06:47

Lydia Pije:

Hoi Agnes en Dennis,

Nog even en dan is het zover. Geniet van iedere dag want het is zo weer voorbij. Ben weer benieuwd naar de reisverslagen. Heel veel plezier!!

• 20 September 2010 - 09:33

Thea:

tuurlijk reis ik mee, maar helaas maar een stukje. 14 oktober mag ik 2 weken naar Thailand. Ik wensz jullie in ieder geval heel veel plezier..
    hartelijke groetjes van mij

• 20 September 2010 - 17:32

Nel En Dick:

Het grote aftellen is begonnen. Over 2 weken zijn jullie onderweg!!
    Succes met pakken
    Groetjes Nel en Dick

• 20 September 2010 - 19:03

Marjolein En Ben:

wij zien nu al uit naar jullie reisverslagen en de mooie foto's!
    en wensen julie een hele fijne vakantie!
    Groetjes

• 21 September 2010 - 12:15

Paula En Dick:

Hey buurtjes, het gaat binnenkort beginnen jullie reis, wij zullen jullie zeker volgen,
    Groetjes, wij spreken elkaar door 4 oktober nog wel.
    In iedergeval heeeel veeel plezier.

• 25 September 2010 - 15:13

Jeroen En Door:

Ja wij reizen met jullie mee.[maar wel live] Grappig jullie bij toeval al tegen te komen op deze site! Zo hebben wij dus al twee van onze medereizigers kunnen zien.
    Succes met de verdere tot de 4e.