Met je schoenen door het water - Reisverslag uit Los Cancajos, Spanje van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Met je schoenen door het water - Reisverslag uit Los Cancajos, Spanje van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Met je schoenen door het water

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

19 December 2012 | Spanje, Los Cancajos

Vanmorgen vroeg opgestaan we wilden een heel stuk gaan lopen door de Caldera de Taburiente. Een prachtige route via Los Llanos eerst omhoog en vervolgens diep de Caldera in. Gewapend met door en door ingesprayde schoenen begonnen we stroomopwaarts. Het was een hele sport droog de rivierbedding over te komen maar dat lukt niet altijd. Na het nodige klim en klauterwerk hebben we gelopen totdat we het genoeg vonden en weer via dezelfde route terug. Terug is toch anders het licht in de Caldera schijnt weer anders. Eigenlijk zou je alle wandelroutes twee keer moeten doen, maar ja wie doet dat nou? Wij in ieder geval niet. Na deze prachtige wandeling weer door naar een stadje om wat eurootjes uit te geven. We wilden winkelen in Lols Lanos nou dat kan je hier wel ( maar niet heus. De enige euros die we hebben uitgegeven waren de euros voor de parkeergarage. Daarna de prachtige route naar het noorden volbracht en om 17 uur waren we weer terug ij het appartement. Weer een prachtige dag met een beetje bewolking vandaag. We zullen zo wat fotos gaan plaatsen bij dit verslag..................... Nog even geduld (zo heet ook de show van Jochem Myjer waar we afgelopen woensdag zijn geweest)

Morgen nog een laatste echte dag in La Palma en net als gisteren wordt de briefing bij de koffie weer bepalend wat we gaan doen morgen.

Groetjes Den en Agnes

• 19 December 2012 - 21:55

Nel En Dick:

Dat was een goedkoop dagje....... Leuke foto's!
    Goede reis terug

• 19 December 2012 - 22:06

Brigitte:

Ha sportievelingen, geniet er nog van en een goede reis terug