Tango´s en Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Tango´s en Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Tango´s en Buenos Aires

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

18 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,

Na een lange vermoeiende reis zijn we dan aangekomen in Buenos Aires. Alle negatieve dingen over Miami zijn allemaal meegevallen. De koffers keurig doorgelabeld en niet opengemaakt in Miami. Bij de pasporrtcontrole moesten er wel vingerafdrukken worden gemaakt en een fotootje voor iedereen er door mocht. Maar wat nemen die Amerikanen veel mee in het vliegtuig. Het vliegtuig was helemaal vol en heel veeel mensen namen drie stuks handbagage mee, jullie snappen het al géén plek meer voor onze handbagage in de ruimte boven ons. de tassen moesten dus onder de stoelen.Met een half uur vertraging vertrokken we naar Buenos Aires waar we om 08.30 uur aankwamen. Het tijdverschil is drie uur terug en het is hier nu 28 graden met een heerlijk windje. De reisleider is een jonge knul en heel bereisd. De groep is heel gemeleerd en onze eerste indruk is dat het erg gezellig is. Wij hebben vanochtend de stad rond getoured en stops gemaakt in de wijken La Boca en Recoleta en Palermo en San Telmo. Wat een drukke stad is BA van een drie baansweg maken de taxis rustig een zesbaansweg. Nu even lekker wat winkelen en internetten en morgen om 10 uur worden we opgehaald voor een binnelandse vlucht naar Trelew. Nu gaan we uit de drukke stad de natuur in. We hopen op mooi weer en walvissen. Zodra het kan sturen we fotos maar hier lukt dat waarschijnlijk niet. Iedereen de groetjes van ons en tot mails. Dennis en Agnes

• 18 November 2008 - 18:50

Nel En Dick:

Eindelijk een positief bericht over Miami. Wat een geluk dat ze de vingerafdrukken niet herkent hebben, anders hadden jullie er nu nog gezeten. Kijken uit naa net volgende bericht. Geniet ervan
    groetjes Nel en Dick

• 18 November 2008 - 18:54

René:

Tjonge wat een zwaar leven hebben jullie toch :-)
    Maar goed te lezen dat alles zo soepel is verlopen. Veel plezier!

• 18 November 2008 - 19:06

Sue:

Hallo bofferds, 28 graden! Heerlijk! Geniet van deze reis!!!
    Groetjes ook van Guus, Luuk en Annabel.
    Sue.

• 18 November 2008 - 19:08

Marloes:

Hee Den en Agnes!

Wat leuk om jullie eerste verslag te lezen! Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Hoop dat jullie veel walvissen zien! Tot mails en ontzettend veel plezier samen!

• 19 November 2008 - 07:17

Brigitte:

Hallo Agnes en Dennis,

Leuk om weer zo'n verslag te lezen. Goed om te horen dat de reis goed is gegaan en dat de amerikanen jullie niet al te veel hebben lastig gevallen. Een hele fijne vakantie en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.

• 19 November 2008 - 10:34

Jan En Sappie:

het is paspoortcontrole en geen pasporrtcontrole.
    tot bels

doei!