Wandelen rond Lake Katherine - Reisverslag uit Glendevon, Verenigd Koninkrijk van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Wandelen rond Lake Katherine - Reisverslag uit Glendevon, Verenigd Koninkrijk van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Wandelen rond Lake Katherine

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

13 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Glendevon

Dag 4

Vandaag wordt een dag om te wandelen. Het is schitterend weer. Maar eigenlijk hebben we dat tot nu toe alle dagen. Heel eventjes gisteren de paraplu gebruikt voor een klein buitje waarna de zon weer ging schijnen. Vandaag alleen maar zon gezien en zelfs even zonder jas gelopen. We zijn weer de Trossachs in gegaan waar we eerst bij Brig  o Turk een korte wandeling hebben gemaakt naar de Glen Finglas dam en het Ruskin Viewpoint. Er zijn hier in de omgeving heel veel wandelingen te doen. Wij moeten er 1 kiezen. Helaas was de Ben A Aan wandeling afgezet. We rijden naar Lake Katherine naar de pier waar ook de stoomboot Walter Scott vertrekt voor een prachtige wandeling langs het meer naar Brenachoile Viewpoint.  Hier hebben we onze broodjes lekker opgegeten onder een stralende zon in een prachtige omgeving. We moeten dezelfde route weer terug. Plm 4 uur later zijn we weer bij het parkeer terrein. We gaan weer de Dukes Pass doen maar dan tegengesteld als eergisteren. Toch weer net even anders. We sluiten deze mooie dag met een bezoek aan een Woolen Mill. Hier kan je de echte Schotse wollen colberts kopen. Het deed ons herinneren aan Gilbert O Sullivan. Een hele mooie dag. Morgen weer een rijdag. We gaan dan richting Isle of Skye. Natuurlijk moeten we dit doen. Het eiland waar onze tweede kleindochter naar is vernoemd. We kijken er erg naar uit het moet heel mooi zijn.

• 13 Oktober 2015 - 20:20

Dennis En Agnes :

Speciaal voor Dave 1 met en 1 zonder zonneklep

• 13 Oktober 2015 - 20:40

Je Kroost:

We zijn erg benieuwd naar de foto's van Isle of Skye hoor! (Maar mooier dan onze Skye, dat bestaat niet ;)
    Xxxxxxx

• 14 Oktober 2015 - 08:25

Brigitte:

Ha Agnes en Dennis,

Leuk om jullie verhalen weer te lezen, veel plezier en geniet ervan

• 14 Oktober 2015 - 08:30

Lydia:

Hi Agnes en Dennis,

Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Ik zit weer met plezier de verhalen te lezen en zie alles voor me.
    Ook naar de Whisky stokerij. En jullie non alcohol. Aggie, denk ik ook weer aan het personeelsuitje naar de Bierbrouwerij hi hi........
    Zou veel plezier daar en lekker genieten van het, zo te zien, mooie weer daar.....

Groetjes Lydia