Wandelen op La Palma - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Wandelen op La Palma - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Wandelen op La Palma

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

04 December 2012 | Nederland, Delft

Hoi allemaal,

We moeten onze vakantiedagen dit jaar opmaken. Wat vervelend nu zeg! Terwijl op het werk alles gewoon nog even doorgaat, de laatste bomen en planten er dit jaar in Den Haag wordt ingezet en de Vreemdelingenketen weer terugkomt bij Veiligheid en Justitie ( Mark R. bedankt), gaan wij een weekje naar La Palma.
Vulkanen en prachtige wandelingen met hopelijk mooi wandelweer. Zo niet dan hebben we een auto tot onze beschikking en gaan we al rijdend het eiland verkennen. Kortom we zullen ons wel vermaken.

Groetjes Dennis en Agnes

• 04 December 2012 - 21:39

Dick:

Hoi,

Mooi eiland, jullie zullen je wel vermaken. Er zijn veel wandelroutes. Sommigen wel zwaar maar mooi.
    Veel plezier.
    Groet Dick

• 05 December 2012 - 03:50

Ann En Ton:

Geniet er van, is een heel mooi eiland, vooral de wandeling door de Caldera is bijzonder.
    Wanneer jullie de gids Caroline tegen komen, doe haar dan de groeten van ons.

Wij zitten nog 3 dagen in Sydney, ook heel vervelend

Groetjes Ann en Ton

• 05 December 2012 - 08:07

Thea Billroth:

hoi Agnes,
    Leuk om wat van je te horen hihihi. Ik ben wel jaloers hoor lekker nu in t zonnetje. Ga er samen lekker van genieten en als je weer eens op de Schenk bent gaan we een bakkie doen.

groetjes vanuit een werkend koud regenachtig vies winderig.....Nederland

• 05 December 2012 - 10:56

Piet, Ine En Martijn:

Leuk dat jullie het er even van nemen op één van de mooiere Canarische eilanden. Ben best wel enigszins voor onze grote reis die vrijdag begint. Heb al vernomen heel voorzichtig door de bochten te moeten gaan i.v.m. schuivend servies. Luistert het echt zo nauw ? Ik denk wel dat het dagboek van Agnes leidend zal zijn. Geniet van jullie vakantie!

• 05 December 2012 - 13:42

Harry, Alette, Lindy En Nynke:

Heel veel pezier op La Palma, geniet van de mooie natuur en het heerlijke weer.
    Bewaar een beetje zon voor ons (voor over drie weken).We zien elkaar gauw weer een keer in het koude, natte Nederland. Groetjes, Alette+ de rest van de fam.+ oma.

• 10 December 2012 - 09:35

Lydia:

Hi Agnes en Dennis,

Ga lekker genieten van het mooie Eiland La Palma.
    Lekker wandelen en genieten van het mooie weer.
    Ik heb het net achter de rug en ga hier weer in ons koude kikkerlandje met frisse moed beginnen met het werk. Valt niet mee Pfff nog even genieten natuurlijk van alle mooie momenten in dat fraaie Egypte.
    Groetjes Lydia