Walvissen en Pinguins - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Walvissen en Pinguins - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Walvissen en Pinguins

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

21 November 2008 | Argentinië, Puerto Madryn

Hallo allemaal,

Wat een geweldige twee dagen hebben we meegemaakt. Gisteren de walvissen en vandaag de pinguins.
We hebben er nog nooit zoveel gezien in eén gebied. En ook nog zo dichtbij. We waren in Punta Tombo waar het gebied is van de pinguins. De regels zijn je mag op de paden lopen maar de penguins hebben altijd voorrang en we moisten dus regelmatig wachten om de UNOX gangers naar de zee te laten gaanWe hebben als het allemaal hier goed gaat eindelijk fotos kunne plaatsen en willen jullie zo mee laten genieten van al het moois Argentinie heeft.
We gaan morgen een lange rit maken naar het zuiden van Patagonie en dan gaat het denk ik wel een paar graden kouder worden. Dan kunnen we alvast weer even wennen aan de Nederlandse temperatuur. Nou veel plezier,

Groetjes Dennis en Agnes

• 21 November 2008 - 22:59

Jeroen, Loes En LB:

Wat een mooie ervaring! Walvissen van zo dichtbij... Veel plezier in Patagonie.

Groetjes uit Portugal,

Jeroen, Loes en Leila Blue

• 22 November 2008 - 07:34

Nel En Dick:

Geweldig, wat mooi allemaal. Heerlijk om zo mee te reizen. Geniet in Patagonie, al is het daar wat kouder. Hier is het koud, hagel en er worden sneeuwbuien verwacht
    Groetjes

• 22 November 2008 - 07:46

Ben En Marjolein:

Prachtige foto's ! wat moet dat geweldige ervaring zijn ! Vandaag hier in Lochem wakker geworden in een witte wereld!!!
    groetjes

• 22 November 2008 - 08:06

Sue:

Hallo! Wat een geweldige ervaring! Veel plezier verder!

• 22 November 2008 - 08:42

Luuk En Angela:

Hoi Agnes en Dennis,

Wat een geweldige reis! Geniet er lekker van, en doe voorzichtig. Paul en Carolien met de Giebateau liggen met hun Beneteau vlak bij jullie. Liefs Luuk en Angela

• 22 November 2008 - 09:14

Marloes:

Wauw wat mooi zeg die foto's en filmpjes! Super!!

• 22 November 2008 - 13:59

Jan:

mooie motor!! leuk modelletje ook, je zal er maar een hebben.

hier hagelt t dus ik zou daar nog maar ff blijven

gr jan