Puerto Madryn - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Puerto Madryn - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Puerto Madryn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

19 November 2008 | Argentinië, Puerto Madryn

Hallo,

Ja alweer een bericht en bedankt voor de lieve reacties. Vandaag nog niet veel meegemaakt maar morgen gaat het gebeuren hoor. Gisteravond zijn we naar de haven gegaan voor een lekker haphe eten. Biefstukken zijn hier 400 gram en super mals dus. Den kreeg zelfs nog de helft van Lenie nou dat vond die niet erg natuurlijk. De metro in BA is prima geregeld. Vanmorgen zijn we om 10 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. We vlogen een MD80 van Andes. Nou moet ik zeggen dat de landing toch wel heel eng was. Vlak voor de landing maakte die nog een bocht laag over de grond en maakte hij ook nog even vaart. Het leek wel of de piloot zich in de afstand had vergist maar goed we zijn er. De koffers ophalen is ook een ervaring. Ze hebben een lopende band van 10 meter en daarna ploiffen de koffers op de grond en boven elkaar. Ja het is nog een beetje primitief maar wel mooi. Ook het weer is hier fantastisch een lekker windje. Morgen gaan we om half ach weg voor een hele dagtocht naar Penisula Valdez. Zeeolifanten, zeeleuwen en hopenlijk walvissen. De boot vaart dan de baai in gaat gewoon ergens liggen en de walvissen komen vanzelf want ze zijn erg nieuwsgierig. Nou de fotos volgen vast maar ook hier géén usb og cardreaqder. Nog even geduld dus. Voor nu weer lekker wandelen en jullie een fijne avond.

Groetjes weer van Den en Agnes

• 19 November 2008 - 19:20

Marloes:

Leuk dat we zo snel alweer een update hebben gekregen! Ben heel erg benieuwd naar de walvissen! Tot mails!

• 19 November 2008 - 19:33

Wim En Petera:

Hallo genieters,

Leuk om al wat te horen en we zijn benieuwd of jullie walvissen gaan zien. Maak maar veel foto's zodat wij kunnen meegenieten van jullie avontuur.

• 19 November 2008 - 20:46

Henny:

Geweldig geniet er maar van.Leuk om met jullie mee te reizen.

• 19 November 2008 - 20:59

Sue:

Leuk! Walvissen! Super!
    En ook leuk: weer zo'n bericht!

• 20 November 2008 - 18:06

Berend En Brigitte:

Hallo Dennis en Agnes,
    Leuk weer zo,n reis verhaal te lezen. Wij zijn ook benieuwd naar jullie ervaringen met de walvissen ( je weet wel waarom ! ) Hou ons op de hoogte. Jullie ervaringen zullen mee wegen voor onze volgende reis ,na nieuw-zeeland , voor een nieuwe bestemming.
    Veel plezier verder.

• 21 November 2008 - 22:36

Marc & Paul :

Hoi Agnes & Dennis,
    'Hadden we elkaar - na die 4 keer in Australië in 2006 -bijna weer ontmoet! Wij reizen 6 weken door Chili & Argentinië en zijn nu in Torres del Paine (we lopen dus iets voor op jullie rondje)Gaan morgen vanaf Punto Arenas varen naar Ushuaia, dan nog B.A., Iguazu en Rio de J.
    Stuur 'n mailtje naar marcakkerman@casema.nl en we sturen je 't adres van onze weblog.We hebben in 2007 de 30 dagen China reis van Summum gemaakt: groot succes!Veel plezier & wellicht tot ziens!