Tjonge jonge jonge alweer!!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu Tjonge jonge jonge alweer!!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Dennis en Agnes - WaarBenJij.nu

Tjonge jonge jonge alweer!!!!!

Door: Dennis en Agnes

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Agnes

30 Mei 2017 | Nederland, Nederland

De koffers zijn gepakt, de zijden lakens omgezoomd, Ag haar ooglapje ligt klaar( 24 uur per dag licht ) en de waterdichte zakken zijn getest op een pittige bui. Kortom we zijn er klaar voor. Dat Noorwegen ons zo zou bevallen hadden we wel kunnen voorspellen. Prachtige fjorden, gletsjers en de mooie wegen maken het plaatje compleet. Dit jaar doen we het daarom nog maar eens over. We nemen de tijd, ( lang leve de levensloopregeling) willen extra genieten en plannen ook maar alvast wat regendagen in. Die zullen we vast en zeker krijgen en gebruiken we dan maar om de was te doen. Het plan is vooralsnog om via Kiel-Gotenborg, Zweden en Finland door naar de Noordkaap te rijden en via de mooie Lofoten terug naar het zuiden van Noorwegen. Van de avonturen die we meemaken maken we weer een verslag voor het fotoboek om het later nog eens terug te lezen op onze oude dag. Dit verslag willen we graag met jullie delen maar voel je zeker niet verplicht alles te lezen. Natuurlijk wensen we jullie allemaal ook een fijne vakantie.

Groetjes Dennis en Agnes

• 31 Mei 2017 - 07:18

Brigitte:

Ha Dennis en Agnes, heel veel plezier en geniet van al dat moois.

• 31 Mei 2017 - 07:56

Petera:

Hoi Dennis en Agnes,
    Heb niet beseft dat jullie nu al vakantie hebben, maar de tijd gaat ook zo snel!
    Heel veel plezier, veilige kilometers, gezond terug maar vooral geniet!
    Groetjes

• 31 Mei 2017 - 08:06

Lucia:

Heel veel plezier weer Dennis en Agnes!

• 31 Mei 2017 - 08:52

Nel En Dick:

Heel veel plezier, wij zijn sinds in Noorwegen. Op dit moment in de buurt van Lillehammer, maken een rondreis. Trek inderdaad maar een paar regendagen uit, gisteren heeft het de hele dag geregend. Maar ook al zon gehad, het is wat wisselvallig. Het is en blijft een schitterend land!

• 31 Mei 2017 - 08:52

Nel En Dick:

Sinds zaterdag dus, hihi

• 31 Mei 2017 - 16:29

Claudia:

Heel veel plezier! Geniet van al dat moois!
    xClaudia

• 31 Mei 2017 - 17:25

Marloes:

Geniet Geniet en Geniet..!!!!❤️❤️

• 07 Juni 2017 - 18:00

Lydia:

Hi Dennis en Agnes,
    Geniet van jullie mooie vakantie en heel veel plezier.
    XX Lydia

• 12 Juni 2017 - 10:23

Erica Salimans:

ben benieuwd naar je foto's!!